Wedding Expo Alegria
В първия епизод на подкаста "На фокус" ще ви представим предстоящото пето издание на сватбеното изложение Wedding Expo Alegria, което ще се проведе на 20-ти и 21-ви Януари 2024 г. в гранд хотел Милениум, София. Гост в студиото на Сватба ТВ е Биляна Цанева, основател и главен организатор на сватбеното изложение.
Исках много да създам свое събитие, в което да имплементирам всички важни практики, които научих през годините, тъй като пътуването по света ми помогна да отворя мирогледа си и да погледна нещата от друг ъгъл. Видях как се организират събития по целия свят, бях впечатлена от много от тях. Посещавах сватби в Индия, в Латинска Америка, в Европа и виждах неща, за които България все още не беше подготвена. Блазнеше ме винаги идеята, че трябва да има и някакво такова събитие в България. Аз знам още преди да създам агенцията, че в България има страшно много професионалисти, не само в нашия бранш, но говорим в случая за него, които имат нужда да покажат своите услуги, начина си на работа по един малко по-нестандартен начин, не само чрез Фейсбук реклама, телевизия, радио и т.н. И това много ме глождеше отвътре, чаках удобния момент, в който да събера смелост, защото се изисква смелост за това нещо. Ходих две години на други изложения като участник, виждах плюсовете и минусите и както ти казваш, не ме задоволяваше, т.е. аз знаех, че може повече, че хората могат повече, знаех, професионалистите имат нужда от повече и бях убедена, че клиентите, бъдещите двойки, младоженците са със сигурност готови да видят нещо по-различно….........
Благодаря на съдбата, че се срещнах с много добри професионалисти от нашия бранш, които ми дадоха вярата, че мога да го направя и така с тяхна помощ, с помощта на колегите и на хора като вас, които сте с мен още от първото издание, рискувахме и стигнахме до днешната дата…........
Ние винаги се стремим да създадем една много уюутна, много красива, много приятна атмосфера, т.е. хората да се чувстват като гости на сватба. Втората цел е да покажем какво се случва зад кулисите, да поговорим малко повече по злободневните теми, да образоваме, със сигурност да образоваме аудиторията, защото хората не се женят всеки ден и съответно няма как да знаят какви са тънкостите и така реших, че ще създам събитие в събитието. Не знам как точно трябва да се нарече, защото всяка година в това мини събитие, което се случва в отделна зала, т.е. в изложбената част, ясно е че това е мястото, в което хората спокойно могат да разговарят с професионалистите, да съберат рекламни материали, но освен това да опитат торти, да пробват рокли, т.е. тук идва различния елемент, че при нас може хората да се докоснат, а не просто да разговарят с хората и когато се наситят от емоциите в залата да се преместят на другото събитие, където всеки път правим нещо интересно, нещо различно. Няколко години подред показвахме сватбени ритуали и церемонии, посрещане на младоженците, музикални и танцови програми, имахме бизнес дискусии. В началото беше само с презентации след това се родиха идеите за дискусиите, защото всички участници изявяваа желание, видяхме, че е интерсно и за публиката, за аудиторията. Така че моята цел е да развиваме повече точно тази част, семинарната, бизнес частта, частта с пресъздаването на сватбата, за да могат наистина, хората да усетят какво предстои за тях, но този път да бъдат в обувките на гостите, да изживеят деня като гости, да са подготвени, да знаят какво ще се случи, по друг начин да си представят нещата и да са една идея по-спокойни, когато дойде време за техния голям ден…........
От ден едно за мен визията беше много важна. С нея исках да създадем точно тази приказна, вълшебна атмосфера, която хората си представят, че ще имат за техния сватбен ден. И съм изключително щастлива, че изложителите прегърнаха моята идея да вложат много усилия и труд, за да направят тези невероятни щандове……....
Трудът на всички участници допринася до създаването на тази впечатляваща визия, така че хората, които тепърва ще дойдат при нас трябва да очакват, че ще бъде като едно пътешествие през страната на приказките…. ......
Ще направим едни вълшебни кътове, където двойките ще имат възможност да се снимат, ако желаят, в пълния си блясък, тъй като тази година ще има възможност и за джентълмените да пробват костюми, да се видят като бъдещи младоженци, така че тези, които не се притесняват ще могат да позират пред камерата, да си напрят едни хубави, професионални снимки. Имаме много интересни томболи тази година, имаме хубава, голяма награда, защото за първи път ще участва туристическа агенция, която организира пътешествия до екзотични дестинации…..
Тази година освен сватбени агенции, фотографи, златари, дизайнери, гримьори, фризьори, диджеи, водещи, ще имаме туристическа агенция, бръснари, мъжка мода повече от друг път, представители от музикалния бранш, изпълнители, музиканти, различни банди, ще имаме отново покани, т.е. всички категории сме се постарали да ги запълним. Ще имаме много интересни локации….......
Това, което много ме радва е, че старите изложители, както ги наричам, предават някак си този дух, който аз много харесвам, предават позитивизма си, предават добпото настоение, предават добрите практики на всички нови, които се присъединяват към нашето семейство, заразяват ги и те идват с едно огромно желание да надхвърлят това, което е правено преди това...........
Ще има много впечатляващи щандове, защото хората влагат, наистина, адски много енергия и усилия да се представят на ниво, така, както според мен трябва да се представи всеки, уважаващ себе си професионалист…............
Тази година решихме да го промотираме като събитие за цялото семейство, за булка, за младоженец, за кума, за шаферки, за приятелки, за всички участници. Окуражаваме двойките да канят със себе си най-близките си хора, с които заедно да се насладят на това събитие и даже сме направили една много интересна игра. Ще бъде нещо като “treasure hunting”, имаме една карта, на която всяка двойка ще трябва да събира определени печати, ще трябва да се спира на щандове, ще трябва да ни покаже по някакъв начин кои изложители са ги впечатлили, защото за нас е важно, така че сме помислили за интересни активности, игри, които да представим на публиката и да ги накараме да се почувстват още повече част от нашето събитие….