“Matti” e компания за събития, създадена през 1991 г. От тогава има богата и много цветна история. Днес сме предпочитан партньор на десетки корпоративни бизнеси, чужди посолства и Президентството на Република България. Имаме опит в цялостното планиране и организирането на събития – от идеята, през храната и обслужването и до последния детайл.
Представяме се най-добре във високия сегмент събития. Tова, което ни определя като незаменим партньор в кетъринг услугите и управлението на специални събития e отношението, креативността и гъвкавата структура на работа.
Събитията за нас са ежедневие. Всякакви събития - малки и големи, но винаги направени с много внимание към детайла. Подбираме както храната, която да ви презентираме, така и персонала, който да ви я поднесе. Успяваме да намерим най-доброто място за вашето преживяване, както и най-добрия екип, който да изпълни празника ви с вкус, цвят, мирис, звук и усещане за красив живот. Доброто прекарване е много субективно, но качеството на изпълнение не е. Затова ние си вършим работата с удоволствие и стил. И правим всичко това, защото вярваме, че щастието е винаги споделено и че заедно можем повече. Знаем също, че споделените мигове са онези ценни трохи време, които са истински скъпи и искаме да си спомняте за тях с усмивка. Така ставаме част от празника Ви, а Вие ставате част от голямото ни семейство.
Дизайн и Стил
Планиране и Координация
Храна и напитки
Организиране на събития
Координатор на зала за събития
Предлагаме незабравимо изживяване на най-специалните моменти.
Обикновено резервираме 8 – 10 месеца предварително за сватби и големи корпоративни събития. Получаваме заявки всеки ден, така че не можем да гарантираме дата, докато не бъде резервирана с депозит. След като бъде изпратена прогнозна цена, ще ви уведомим, ако друг клиент прояви интерес към тази дата. В този момент ще имате 48-часов гратисен период, за да потвърдите решението си.
Менюто може да бъде финализирано поне 2 – 4 седмици преди събитието. Това ще ни помогне да осигурим подходящия капацитет в нашата кухня и високото качество на храните и хранителните стоки от нашите доставчици.
Ние предлагаме тест на храна при предварително съгалсуване на меню и дата в наша локация.
Също така можем да ви предоставим много референции, които говорят за качеството и вкуса на нашето меню и нашето превъзходно обслужване!
Окончателните числа се очакват 15 дни преди вашето специално събитие. Всички промени след тази точка могат да включват допълнителна такса.
Последното плащане по вашата фактура трябва да бъде платено до 5 дни след вашия специален ден.
С нашия опит от над 300 000 доволни гости (и расте) от създаването ни през 1991 г., можете да сте сигурни, че сте в добри ръце!
Ние вземаме допълнителни мерки, за да гарантираме, че вашето събитие ще протече безпроблемно и че ще бъдем готови да обслужим вас и вашите гости.
Такива мерки включват:
множество превозни средства за кетъринг
20 служители на пълен и непълен работен ден
кухненско оборудване с редовна поддръжка и инспекции
местни и доверени доставчици, доставящи прясно месо, продукти и консумативи всеки ден.
редовен вътрешен и външен одит на персонал, сгради и оборудване.